HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben öyle idim 45 gb olmuş idi testlerde 800-900 arası hep hız en düşük ben 4k alıyordum en yüksek 7.500 filan aradım bakım var 15 gün sonra aradım bakım bitti bir arza alalım dedi ben söyle dedim 15gb geçtim ama benim hız geçtim zaman 512kb/s düşmem lazım oda ortalama testlerde en fazla 400-500 yapar ben 800-900 alıyom demek oluyorki düşmedim oda evet doğru dedi arza aldı arzadaki adamada aynısını dedim oda modemi aç kapa yaptırdı oradan bir şeyler yaptı 5-6 kere reset attım ama adam bir şeyler yaptı sonra tamam oldu güle güle kullan dedi hız tekrar 6.000 lere cıktı o gün simdi 7 binlerde


Hız böyle cıldırıcagım nerdeyse 3 kasım oldu hızımı yukseltmedıler tekrar m.hizmetlerini gene aradım sırf muzık calıyorlar birde bır kadın cıkıyor dakikabası birazdan size yardımcı olacağız abartısız soyluyorum 20 dk beklıyoruz telefonu acan yok Allah nasıl biliyorsa oyle yapsın emi