Yarın yarım gün çalışan arkadaşlar ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yarın yarım gün çalışan arkadaşlar ?
20
●
1.199
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yarın yarım gün çalışan arkadaşlar ?
1
2
3
25-11-2009, 21:55:51
#10
HazarHizmet
İş yok okul yok
Alışveriş sonra gel kızla konuş eğer trip yapmaz ise.
25-11-2009, 22:00:50
#11
goodwin
Üyeliği durduruldu
Vayy anasını herkes yarım gün
işyerinin vicdanına kalıyor demekki çeşke standart olsa ..
25-11-2009, 22:03:52
#12
Lerze
goodwin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Vayy anasını herkes yarım gün
işyerinin vicdanına kalıyor demekki çeşke standart olsa ..
İşyerini Çalışma Bakanlığına telefon aç şikayet et bir daha yapmazlar
25-11-2009, 22:17:23
#13
delicoban
Benimde yarım gün (:
Sonra direk alış-veriş (Şeker,lokum,baklava almaya)
Bayram bana yaramadı ne güzel gidiyorduk masraf çıkarmanın zamanı mıydı
25-11-2009, 22:31:48
#14
TaGo
Bana iş yok ama hatun adayını görmek için normal işe gittiğim saatten erken kalkıcam
25-11-2009, 22:35:30
#15
goodwin
Üyeliği durduruldu
delicoban adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Benimde yarım gün (:
Sonra direk alış-veriş (Şeker,lokum,baklava almaya)
Bayram bana yaramadı ne güzel gidiyorduk masraf çıkarmanın zamanı mıydı
Süpersin hocam bayram bu işte ya
Lerze adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İşyerini Çalışma Bakanlığına telefon aç şikayet et bir daha yapmazlar
Devletten bişe beklemiorum bu aralar
25-11-2009, 22:42:34
#16
Lerze
goodwin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Devletten bişe beklemiorum bu aralar
Yanlış anlama ama o zaman ezilmeye devam edeceksin.
25-11-2009, 23:04:28
#17
goodwin
Üyeliği durduruldu
Lerze adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yanlış anlama ama o zaman ezilmeye devam edeceksin.
Hiç değilse arkama bakmam
fark yapmaz
25-11-2009, 23:07:06
#18
Ownl
tüm işler askıya
akşaam kadar uyucam
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler