• 25-11-2009, 21:55:51
    #10
    İş yok okul yok
    Alışveriş sonra gel kızla konuş eğer trip yapmaz ise.
  • 25-11-2009, 22:00:50
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Vayy anasını herkes yarım gün işyerinin vicdanına kalıyor demekki çeşke standart olsa ..
  • 25-11-2009, 22:03:52
    #12
    goodwin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vayy anasını herkes yarım gün işyerinin vicdanına kalıyor demekki çeşke standart olsa ..

    İşyerini Çalışma Bakanlığına telefon aç şikayet et bir daha yapmazlar
  • 25-11-2009, 22:17:23
    #13
    Benimde yarım gün (:

    Sonra direk alış-veriş (Şeker,lokum,baklava almaya)

    Bayram bana yaramadı ne güzel gidiyorduk masraf çıkarmanın zamanı mıydı
  • 25-11-2009, 22:31:48
    #14
    Bana iş yok ama hatun adayını görmek için normal işe gittiğim saatten erken kalkıcam
  • 25-11-2009, 22:35:30
    #15
    Üyeliği durduruldu
    delicoban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde yarım gün (:

    Sonra direk alış-veriş (Şeker,lokum,baklava almaya)

    Bayram bana yaramadı ne güzel gidiyorduk masraf çıkarmanın zamanı mıydı
    Süpersin hocam bayram bu işte ya

    Lerze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşyerini Çalışma Bakanlığına telefon aç şikayet et bir daha yapmazlar
    Devletten bişe beklemiorum bu aralar
  • 25-11-2009, 22:42:34
    #16
    goodwin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devletten bişe beklemiorum bu aralar

    Yanlış anlama ama o zaman ezilmeye devam edeceksin.
  • 25-11-2009, 23:04:28
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Lerze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlama ama o zaman ezilmeye devam edeceksin.
    Hiç değilse arkama bakmam fark yapmaz
  • 25-11-2009, 23:07:06
    #18
    tüm işler askıya akşaam kadar uyucam