delicoban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimde yarım gün (:

Sonra direk alış-veriş (Şeker,lokum,baklava almaya)

Bayram bana yaramadı ne güzel gidiyorduk masraf çıkarmanın zamanı mıydı
Süpersin hocam bayram bu işte ya

Lerze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşyerini Çalışma Bakanlığına telefon aç şikayet et bir daha yapmazlar
Devletten bişe beklemiorum bu aralar