Benimde yarım gün (:
Sonra direk alış-veriş (Şeker,lokum,baklava almaya)
Bayram bana yaramadı ne güzel gidiyorduk masraf çıkarmanın zamanı mıydı
Süpersin hocam bayram bu işte ya
İşyerini Çalışma Bakanlığına telefon aç şikayet et bir daha yapmazlar
Devletten bişe beklemiorum bu aralar