Konu
Yarın yarım gün çalışan arkadaşlar ?
25-11-2009, 22:17:23
#13
delicoban
Benimde yarım gün (:
Sonra direk alış-veriş (Şeker,lokum,baklava almaya)
Bayram bana yaramadı ne güzel gidiyorduk masraf çıkarmanın zamanı mıydı