goodwin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vayy anasını herkes yarım gün işyerinin vicdanına kalıyor demekki çeşke standart olsa ..

İşyerini Çalışma Bakanlığına telefon aç şikayet et bir daha yapmazlar