Konu
Yarın yarım gün çalışan arkadaşlar ?
25-11-2009, 22:03:52
#12
Lerze
goodwin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Vayy anasını herkes yarım gün
işyerinin vicdanına kalıyor demekki çeşke standart olsa ..
İşyerini Çalışma Bakanlığına telefon aç şikayet et bir daha yapmazlar