Konu
Yarın yarım gün çalışan arkadaşlar ?
25-11-2009, 22:00:50
#11
goodwin
Üyeliği durduruldu
Vayy anasını herkes yarım gün
işyerinin vicdanına kalıyor demekki çeşke standart olsa ..