Yarın yarım gün çalışan arkadaşlar ? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yarın yarım gün çalışan arkadaşlar ?
20
●
1.199
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yarın yarım gün çalışan arkadaşlar ?
1
2
3
25-11-2009, 23:12:34
#19
frmpostcusuyum
ne yarımı tam gün çalışıyoz
25-11-2009, 23:25:08
#20
HaCKeW
Evet öğlene kadar çalışıyoz
26-11-2009, 08:50:32
#21
goodwin
Üyeliği durduruldu
Tam gün çalışanlar bayramı düşünsün motive olsun
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler