• 25-11-2009, 23:12:34
    #19
    ne yarımı tam gün çalışıyoz
  • 25-11-2009, 23:25:08
    #20
    Evet öğlene kadar çalışıyoz
  • 26-11-2009, 08:50:32
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Tam gün çalışanlar bayramı düşünsün motive olsun