Kardesim iste birine deger verip kendinden vazgecip adeta kendi benligini yitirip onunla bir butunmus gibi davranmaya basladinmi genelde karsi taraf tam tersini yapiyor bu durumda yaptiklarin icin uzme kendini cunku sen elinden geleni yaptin kiz konusu cok zor insan hele 18 ay kadar ciktiktan sonra onu hep yaninda istiyor ama bilmiyorum bazen hic ayrilmaz diyebileceginiz ciftlerinde bi bakiyorsunuz sacma sapan bir nedenden ayrilmis hayat suprizlerle dolu her suprizi kafaya takip kurcalarsak yasamanin bir manasi yok. Kendin icin yasa kimseyi kafana takma kizmi senden hoslandi birak o senden hoslansin o senin icin hayatini degistirsin o senin icin kendinden gecsin yoksa iliskiyi elinde tutamazsin sana tavsiyem olan olmus biten bitmistir gidenin arkasindan aglamak sonuc getirmez aglayanin caresizligini ortaya koyar ama senin yerinde olsam eger aileler biliyorsa olayi kizin haberi olmadan ailesiyle konusurum bir medeni insan gibi bakin ben gercekten sevdim kendi hayatimda kesinlikle yapmam gerektigini dusundugum bircokseyden vazgectim onun icin bakin onun yaptigina siz karar verin yani suc bende degil buraya kiziniz cok kotu biridir demek icinde gelmedim tek demek istedigim bilinki ben kotu birsey yapmadim yapabilecegim en iyi seyleri yaptim onun icin olabilir iki insan arasinda hersey birgun bakarsiniz gulluk gulistanlik baska birgun bakarsiniz kavgalar ayrilmalar boyle oldugu icin cok uzgunum diye olayi noktalarsin sonra arkada senin hakkinda yanlis dusunmesinler sonrada hic olmamis gibi hayatina devam et suan hala sen o olmadan robot gibi yasiyorsun inaniyorumki yine beraber olucak olsaniz sen eski hayatina donersin yasamaya baslarsin ee peki seni yasatan o mu ? onun sayesine mi yasiyorsun ? onu sevecegin kadar anneni sev en azindan onun yaptigindan fazla yarari dokunmustur sana, ve seni hicbir zaman yariyolda birakmaz ...
Zaman herseyin ilacidir derler ama bi bakarsiniz zaman gecer gecer gecer ama degisen birsey olmaz.
Amerikailarin bir sozu vardir "Time Is Money", Zaman paradir. Zamanini boyle birinin arkasinda uzuntuyle hayatinin degerini bilmeden robot gibi yasama, bu kizi sevip ilerde pisman olacagin hatta ustune kahkahalar atip karina anlatacagin bir hata yaptin arkasindan hayatimida aldi goturdu beni kisiliksiz birakti diyip ezik duruma hicbir zaman dusme .
Yeter bu aşktan meşkten çektiğim, rahatlamak istiyorum :)
17
●1.435
- 21-11-2009, 14:15:47Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.@MyKaBuS, elbette ki hayırlısı bu.. Zaten son ayrılığımda iki taraf da bunun bilincindeydi...
@CoMMaNDoS, güzel yazmışsın. Fakat biten bir ilişkiyi ailesiyle konuşmak bana yakışmaz, biten bitmiştir. Zaten ilişkimizde yaşananları bilenler karşımdaki için yaptıklarımı biliyor; çoğu da bu zamana kadar neden ayrılmadın diyor bana.. Ve anne sevme olayı; çok haklısın.
Bugün bir şeylerle uğraşacak gibi oldum; sınav, site vs.. Bu sefer de aklım benden hoşlanan başka bir kıza kayıyor; telefondan mesaj atacağım diye korkuyorum kendimden.. Bu yüzden kapattım telefonu.. İyice mallaştım, ne illet bir şey bu ya.
- 22-11-2009, 18:09:27Üyeliği durdurulduAdanalıydın sanırım?SLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer öyleyse telefonunu pm at. Üniversitedeysen oturur takılırız. Değişiklik her zaman iyidir
- 22-11-2009, 18:15:22Kendini bazı işlerine ver.
Bütün yoğunluğunu belirli işlere verirsen aklından belli bir zaman çıkabilirsin.
O her daim aklına gelecek veya hatıralarını hatırlayacaksın ama unutacaksın
Unutmaz isen;
İş, hayatında ve diğer hayatta bu hatırlamalar sana negatif olarak geri döner.
Hemşolar bu arada selam
- 22-11-2009, 18:34:30Yok hocam, Adanalı değilim.infratime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

@Aglamaz, ilk ilişkimde aklıma gelirdi. Ama o ilişkiden sonrakiler zerre miktar aklıma gelmiyor, duygusuzlaştım galiba
Bugün vizeden çıkınca da o kadar rahatladım ki, şu an kafam bomboş.
- 15-04-2010, 00:04:54Bu yüzden kaybediyorsun bence. Ben de senin gibiyim, kendimi,hayatımı herşeyimi veriyorum. Ama sonunda karşıdakini dünyanın merkezi haline getiriyorsun ve ayrılınca da ghurjhan'ın yazdığı gibi oluyorsun. Ne yapıp edip bu huyundan vazgeçmelisin bence. Bu devirde ilişkisine sevgilisine değer veren erkekler az bulunuyor. Kızlar bunun kıymetini anlasın biraz da.Alıntı
Ha sen bu dediklerini yapabildin mi dersen, uğraşıyorum.. - 15-04-2010, 00:10:09Üyeliği durduruldubudur. geçer zamanla.. istersne 10 senelik ilişki olsun.. benimde başıma geldi.. 2 senelk bir ilişkim bitti. hala geliyor arada akLıma ama elden bişi gelmiyor işte..ghurjhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-04-2010, 00:52:59hemen hemen aynı durumdayım. türkiyedeki sevgilimden ayrıldıktan sonra burada türkiyede tvlerde göremediğimiz kızlarla sevgili oldum 1 defa bile aramadım sormadım. zaten çoğu zaman tek takıldım.arada bi değişiklik olsun diye hani acaba mı diye çıktım yok akıl başka yerdeyken olmuyor. ne okula gidiyorum ne geziyorum ne iş yapıyorum ne ders çalışıyorum. acayip sıkıldım hayattan ya