@MyKaBuS, elbette ki hayırlısı bu.. Zaten son ayrılığımda iki taraf da bunun bilincindeydi...

@CoMMaNDoS, güzel yazmışsın. Fakat biten bir ilişkiyi ailesiyle konuşmak bana yakışmaz, biten bitmiştir. Zaten ilişkimizde yaşananları bilenler karşımdaki için yaptıklarımı biliyor; çoğu da bu zamana kadar neden ayrılmadın diyor bana.. Ve anne sevme olayı; çok haklısın.

Bugün bir şeylerle uğraşacak gibi oldum; sınav, site vs.. Bu sefer de aklım benden hoşlanan başka bir kıza kayıyor; telefondan mesaj atacağım diye korkuyorum kendimden.. Bu yüzden kapattım telefonu.. İyice mallaştım, ne illet bir şey bu ya.