Alıntı
1.5 senelik ilişkim boyunca karşımdaki insana her şeyimi verdim; aklınıza gelebilecek her şeyi..
Bu yüzden kaybediyorsun bence. Ben de senin gibiyim, kendimi,hayatımı herşeyimi veriyorum. Ama sonunda karşıdakini dünyanın merkezi haline getiriyorsun ve ayrılınca da ghurjhan'ın yazdığı gibi oluyorsun. Ne yapıp edip bu huyundan vazgeçmelisin bence. Bu devirde ilişkisine sevgilisine değer veren erkekler az bulunuyor. Kızlar bunun kıymetini anlasın biraz da.

Ha sen bu dediklerini yapabildin mi dersen, uğraşıyorum..