hemen hemen aynı durumdayım. türkiyedeki sevgilimden ayrıldıktan sonra burada türkiyede tvlerde göremediğimiz kızlarla sevgili oldum 1 defa bile aramadım sormadım. zaten çoğu zaman tek takıldım.arada bi değişiklik olsun diye hani acaba mı diye çıktım yok akıl başka yerdeyken olmuyor. ne okula gidiyorum ne geziyorum ne iş yapıyorum ne ders çalışıyorum. acayip sıkıldım hayattan ya