infratime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adanalıydın sanırım?

Eğer öyleyse telefonunu pm at. Üniversitedeysen oturur takılırız. Değişiklik her zaman iyidir
Yok hocam, Adanalı değilim.

@Aglamaz, ilk ilişkimde aklıma gelirdi. Ama o ilişkiden sonrakiler zerre miktar aklıma gelmiyor, duygusuzlaştım galiba Bugün vizeden çıkınca da o kadar rahatladım ki, şu an kafam bomboş.