Adanalıydın sanırım?
Eğer öyleyse telefonunu pm at. Üniversitedeysen oturur takılırız. Değişiklik her zaman iyidir
Yok hocam, Adanalı değilim.
@Aglamaz, ilk ilişkimde aklıma gelirdi. Ama o ilişkiden sonrakiler zerre miktar aklıma gelmiyor, duygusuzlaştım galiba

Bugün vizeden çıkınca da o kadar rahatladım ki, şu an kafam bomboş.