Arkadaşlar
ABD Füze Savunma Sistemi:35324
Türkiye Füze Savunma Sistemi:1552
20 katından fazla füze savunma sistemi Kurtuluş Savaşı yapıldığındaki grafiklere bakın. Ben tarih derslerinden hatırlıyorum. Orda en üst donanın tüfekti en alt donanım kılıçtı. Teknoloji o günün çok üstünde sadece bilek gücüyle istemeyle kazanılmıyor savaşlar. Herşeyi geçtim 3 tarafımız denizlerle çevrili ülkemizin donanma gücüne bakın. Ben asla beni koruyan ordumu küçümsemek niyetinde değilim. Ama devir başka devir. Biz hala dışardan silah alırken bu kadar borcun altına girmişken. İstersen milyon tane silah olsun. Bize milyon satan o parayla kendine daha daha fazlasını yapar.
Dünya'nın En Güçlü orduları [Kaynak BBC]
36
●3.006
- 20-11-2009, 00:30:01Üyeliği durdurulduBazı Arkadaslar Söylemis Ucak Silah Üretemiyoruz Diye..Üretiriz Ama İmkan Verilmiyor ve Hükümet Üretilen Malzemeleri Beğenmiyor..Ama Söyle Bisi Var..Satın Aldıgımız Malzemeleri İyi Kullanıyoruz..Hava Kuvvetlerimizi Düsünürsek Ucakları Biz Üretmiyoruz Ama Üretenlerden İyi Kullanıyoruz Diyebiliriz..
- 20-11-2009, 00:34:02Üyeliği durdurulduHer Ne Kadar Mühendislerimizi Koruyamasakta Aselsan Tarafından Modernize Ediliyor..MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-11-2009, 00:38:07Üyeliği durdurulduO Beğenmediğin Aselsan Bugüne Kadar Neler Yaptı Bi Arastır Bakalım..Bıraksalar Daha Neler Yapacakta Bırakırlar mı Hiç..MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-11-2009, 00:47:29Üyeliği durdurulduBende İsterim Kendi Ucagımızı Kendimiz Üretelim Kendi Silahımızı Üretelim Ama Buna İzin Vermezler..Benim Söylemek İstediğim Aldıgımız Silah Olsun Ucak Olsun Roket Olsun Diğer Askeri Malzemeler Olsun İyi Kullanıyoruz..Abd O Kadar Ucak Yapıyor İsrail O Kadar Ucak Yapıyor Ülkemizi Niye Oyunlarla Bölmeye Calısıyor..Cünkü Savasarak Alamayacagını Biliyo..Tarihte Bunun Örneğini Gördüler..Yani Her Sekilde Kafa Tutarız..MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle