Yahu kardeşim benim kimseyi beğenmediğim falan yok. Sen her türlü mühimmatını dış kuvvetlerden alıyorken hangi rekabetten bahsediyorsun ?
Sen sattığın ürünleri Migros'tan alan bir satıcıysan, Migros ile baş etme ihtimalin nedir ?
Bende İsterim Kendi Ucagımızı Kendimiz Üretelim Kendi Silahımızı Üretelim Ama Buna İzin Vermezler..Benim Söylemek İstediğim Aldıgımız Silah Olsun Ucak Olsun Roket Olsun Diğer Askeri Malzemeler Olsun İyi Kullanıyoruz..Abd O Kadar Ucak Yapıyor İsrail O Kadar Ucak Yapıyor Ülkemizi Niye Oyunlarla Bölmeye Calısıyor..Cünkü Savasarak Alamayacagını Biliyo..Tarihte Bunun Örneğini Gördüler..Yani Her Sekilde Kafa Tutarız..