Onların silahlarıyla,onları vurmak kulağa ne kadar saçma geliyor değil mi ?
Kendi silahımızı,uçağımızı üretmeliyiz öncelikle,ve ülkemde bu potansiyel var ama nedendir kullanılmıyor ya da kullandırtmıyorlar.