DÜNYANIN EN GÜÇLÜ 5 ORDUSU
BU VERİLER SADECE ASKER SAYISINA GÖRE DEĞİL HER TÜRLÜ İMKAN VE KABİLİYET DİKKATE ALINARAK HAZIRLANMIŞTIR. KAYNAK: BBC DİR.
1- A.B.D
2- China
3- Russia
4- Turkey
5 - İsrael
(SEFERBERLİK HALİNDE) ÜLKERİN ÇIKARABİLECEĞİ ASKER SAYISI
1. Turkey 15.374.000
2. People's Republic of China 12.500.000
3. United States 10.426.000
4. Russia 10.037.000
5. North Korea 9.106.000
6. South Korea 6.087.000
7. Pakistan 5,619.000
8. Germany 5.480.000
9. Iran 5,545.000
10. Vietnam 2,484.000
(Çinden neden fazla asker çıkarabiliyoruz anlamadım ama.)
Dünya'nın En Güçlü orduları [Kaynak BBC]
36
●3.006
- 19-11-2009, 19:33:43
- 19-11-2009, 19:35:11çinliler ufak oluyoya yaklaşık bizim 2 de birimiz 24 milyon asker çıkarsa böl 2 ye

bizi kara savaşında yenebilecek bir ordu ülke varlık tanımıyorum
biz vatan için gideriz savaşa yatan için değil
- 19-11-2009, 19:56:23Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Artık ordu gücü ne kadar önemli bu tartışılır. Zaten Çin , ABD, Rusya füze, kitlesel v.s olarak bizi 100 le çarparlar.
Asker gücümüzde malum 25 yıldır terörü bitiremedik. Askerimizi çok güçlü ama terörün arkasındaki ellerde büyük. 21. Yüzyıldayız Artık savaşlar masa başında kazanılıyor. Büyük bir savaş olsa bile yine masa başından büyük bir katliam gerçekleştirilebilinir. Üzülerek söylüyorum ki biz de anca böyle rakamlarla övünürüz. - 19-11-2009, 20:41:40Üyeliği durdurulduTürk İsen ÖĞÜN Değilsen itaat et

bizim atalarımıza da demişler adamların gücü yok 10 günde ankaradayız diye.
unutmayın beyler ; silah önemlidir ama onu kulanacak yürek laızm biz parayla 6 ay askerlik yapmıyoruz 15 ay paşa paşa vatna için eğitim alıyoruz.
seferberlik halinde 15 milyon küsür denmiş ama kadınalr konmamış içine biizm anlarımız da bu vatan için ellerinden geleni yapararl.
bu ülkede deniliyor ki kürt -türk çatışması çıkar . 10 kasımda gördünüz herkesin nasıl saygı duruşunda durduğunu.
unutmayın beyler bu vatan sahipsiz değil.
masa başında kazanalıyor gibi olsada. amerika hala bir düzene sokamadı ırak 'ı biz olsak yerine yeni bir devleti çok rahat kurmuştuk.
VATAN SANA CANIM FEDA - 19-11-2009, 20:57:14Doğrudur , ancak bu zamana kadar kazanılan başarılarda ,zaferlerde askerlerimizin büyük hemde çok büyük bir payı var.Rorschach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Övünmemek elde değil bu rakamlarla.
