Artık ordu gücü ne kadar önemli bu tartışılır. Zaten Çin , ABD, Rusya füze, kitlesel v.s olarak bizi 100 le çarparlar.

Asker gücümüzde malum 25 yıldır terörü bitiremedik. Askerimizi çok güçlü ama terörün arkasındaki ellerde büyük. 21. Yüzyıldayız Artık savaşlar masa başında kazanılıyor. Büyük bir savaş olsa bile yine masa başından büyük bir katliam gerçekleştirilebilinir. Üzülerek söylüyorum ki biz de anca böyle rakamlarla övünürüz.