Bazı Arkadaslar Söylemis Ucak Silah Üretemiyoruz Diye..Üretiriz Ama İmkan Verilmiyor ve Hükümet Üretilen Malzemeleri Beğenmiyor..Ama Söyle Bisi Var..Satın Aldıgımız Malzemeleri İyi Kullanıyoruz..Hava Kuvvetlerimizi Düsünürsek Ucakları Biz Üretmiyoruz Ama Üretenlerden İyi Kullanıyoruz Diyebiliriz..