• Dün, 13:52:25
    #1
    3-4 Gün önce internetimi kapattırdım, kapatana kadar zaten müşteri hizmetlerine bağlanıyor ses vermiyor kendileri kapatıyor (1-2 defa yaşadım ve iphone 14 tr cihazım mevcut benden kaynaklı olmadığına eminim). Kapanmasının teyiti için 1 hafta içinde aranacağım söylendi neredeyse her gün arıyorlar ve müzik çalıp en az 5 dakika bekletiyorlar bir kaç kez 4-5 dk sonra sıkılıp ben kapattım bu gün tekrar bekleyeyim dedim 6 dk sonra kendileri otomatik kapattılar bu kadar iğrenç bir firma daha olabilir mi nefret ettirdiler kendilerinden mobilde de vodafone kullanıyorum 40 gb paket alıyoruz en ufak aşımda 250mb ekleyip 200₺ faturaya kitliyorlar bundan kurtulmak için de her ay 70-80 tl aşım koruma paketi aldırıyorlar bu kadar rezil bir firma olamaz tamamen soğuttular kendilerinden tüm aile türkcelle geçtik artık.
  • Dün, 13:58:13
    #2
    Sevindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3-4 Gün önce internetimi kapattırdım, kapatana kadar zaten müşteri hizmetlerine bağlanıyor ses vermiyor kendileri kapatıyor (1-2 defa yaşadım ve iphone 14 tr cihazım mevcut benden kaynaklı olmadığına eminim). Kapanmasının teyiti için 1 hafta içinde aranacağım söylendi neredeyse her gün arıyorlar ve müzik çalıp en az 5 dakika bekletiyorlar bir kaç kez 4-5 dk sonra sıkılıp ben kapattım bu gün tekrar bekleyeyim dedim 6 dk sonra kendileri otomatik kapattılar bu kadar iğrenç bir firma daha olabilir mi nefret ettirdiler kendilerinden mobilde de vodafone kullanıyorum 40 gb paket alıyoruz en ufak aşımda 250mb ekleyip 200₺ faturaya kitliyorlar bundan kurtulmak için de her ay 70-80 tl aşım koruma paketi aldırıyorlar bu kadar rezil bir firma olamaz tamamen soğuttular kendilerinden tüm aile türkcelle geçtik artık.
    Yanlış hatırlamıyorsam e-devlet üzerinden abonelik iptal işlemleri yapılabiliyor, diğer türlü abone olunacağı zaman aninda bağlanılan temsilciye iptal işlemlerinde bağlanmak zulüm oluyor.
  • Dün, 13:58:54
    #3
    GkhnTkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış hatırlamıyorsam e-devlet üzerinden abonelik iptal işlemleri yapılabiliyor, diğer türlü abone olunacağı zaman aninda bağlanılan temsilciye iptal işlemlerinde bağlanmak zulüm oluyor.
    Hiç duymamıştım teşekkürler, zaten 1 hafta içerisinde teyitim alınmasa da iptal işlemi geçerli olacağını söylediler bekliyorum.
  • Dün, 14:03:47
    #4
    Eskiden böyle yapmazlardı ama artık vodafone de temsilci sorunu var! 3 defa kayıt oluşturduk dediler sonraki zaman aradığımda öğrendim ki 3 ü de kayıt falan oluşturmamış. Konu sahibinin dediği gibi beklemeye alıp bizim kapatmamızı istiyorlar.
    Yasal hakkım cayma bedelsiz fesih için engel oldular. . İllallah ettim Turkcele geçtim daha fazla ödüyorum evet ama kafam rahat. Çekim gücü bariz farklı.
  • Dün, 14:04:54
    #5
    Bonjour adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden böyle yapmazlardı ama artık vodafone de temsilci sorunu var! 3 defa kayıt oluşturduk dediler sonraki zaman aradığımda öğrendim ki 3 ü de kayıt falan oluşturmamış. Konu sahibinin dediği gibi beklemeye alıp bizim kapatmamızı istiyorlar.
    Yasal hakkım cayma bedelsiz fesih için engel oldular. . İllallah ettim Turkcele geçtim daha fazla ödüyorum evet ama kafam rahat. Çekim gücü bariz farklı.
    dsl 100 megabit için 760₺ istiyorlar süperonline fiber de 100 megabit 700₺, 1000 megabit 800₺
  • Dün, 14:06:52
    #6
    Sevindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dsl 100 megabit için 760₺ istiyorlar süperonline fiber de 100 megabit 700₺, 1000 megabit 800₺
    Hocam üşenmeyeceğim o sessize alanları ve kayıt oluşturmayanları saat tarih ile birlikte genel merkeze mail ile ileteceğim.
    Sessize aldıklarında gerçekten cinnet geçiriyorum. Bir banka temsilcisi de aynı şeyi yaptı tam 45 dakika beklettim.