Bonjour adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden böyle yapmazlardı ama artık vodafone de temsilci sorunu var! 3 defa kayıt oluşturduk dediler sonraki zaman aradığımda öğrendim ki 3 ü de kayıt falan oluşturmamış. Konu sahibinin dediği gibi beklemeye alıp bizim kapatmamızı istiyorlar.
Yasal hakkım cayma bedelsiz fesih için engel oldular. . İllallah ettim Turkcele geçtim daha fazla ödüyorum evet ama kafam rahat. Çekim gücü bariz farklı.
dsl 100 megabit için 760₺ istiyorlar süperonline fiber de 100 megabit 700₺, 1000 megabit 800₺