Eskiden böyle yapmazlardı ama artık vodafone de temsilci sorunu var! 3 defa kayıt oluşturduk dediler sonraki zaman aradığımda öğrendim ki 3 ü de kayıt falan oluşturmamış. Konu sahibinin dediği gibi beklemeye alıp bizim kapatmamızı istiyorlar.
Yasal hakkım cayma bedelsiz fesih için engel oldular. . İllallah ettim Turkcele geçtim daha fazla ödüyorum evet ama kafam rahat. Çekim gücü bariz farklı.