Sevindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3-4 Gün önce internetimi kapattırdım, kapatana kadar zaten müşteri hizmetlerine bağlanıyor ses vermiyor kendileri kapatıyor (1-2 defa yaşadım ve iphone 14 tr cihazım mevcut benden kaynaklı olmadığına eminim). Kapanmasının teyiti için 1 hafta içinde aranacağım söylendi neredeyse her gün arıyorlar ve müzik çalıp en az 5 dakika bekletiyorlar bir kaç kez 4-5 dk sonra sıkılıp ben kapattım bu gün tekrar bekleyeyim dedim 6 dk sonra kendileri otomatik kapattılar bu kadar iğrenç bir firma daha olabilir mi nefret ettirdiler kendilerinden mobilde de vodafone kullanıyorum 40 gb paket alıyoruz en ufak aşımda 250mb ekleyip 200₺ faturaya kitliyorlar bundan kurtulmak için de her ay 70-80 tl aşım koruma paketi aldırıyorlar bu kadar rezil bir firma olamaz tamamen soğuttular kendilerinden tüm aile türkcelle geçtik artık.
Yanlış hatırlamıyorsam e-devlet üzerinden abonelik iptal işlemleri yapılabiliyor, diğer türlü abone olunacağı zaman aninda bağlanılan temsilciye iptal işlemlerinde bağlanmak zulüm oluyor.