GkhnTkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış hatırlamıyorsam e-devlet üzerinden abonelik iptal işlemleri yapılabiliyor, diğer türlü abone olunacağı zaman aninda bağlanılan temsilciye iptal işlemlerinde bağlanmak zulüm oluyor.
Hiç duymamıştım teşekkürler, zaten 1 hafta içerisinde teyitim alınmasa da iptal işlemi geçerli olacağını söylediler bekliyorum.