• Dün, 00:28:15
    #55
    Frukoyu denemediysen doğum tarihin 19** ile başlamamıştır diye düşünüyorum
  • Dün, 00:32:10
    #56
    Qui non proficit, deficit
    Forumun gazoza bu kadar düşkün olduğunu bilmiyordum
  • Dün, 00:34:10
    #57
    SEO Danışmanı
    senturksun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk 3e soktuğunuz gazozların hepsi aşırı şekerli ve asistli olanlar, sanırım damak tadınız onu seviyor. En asiltlisi Niğde Gazozu zaten, arltındakilerde ona yakın.
    Oysa yumuşak içim, şeker tadı yoğun olmayan Sprite tercih ederim. Tabi marka siyasi yaklaşımına girecek olursak uzak durmak gerek. Ama tarafsız görüşüm Sprite yada 7up olur
    Sprite hiç içmedim. Bana şekerli bir şey gibi gelmişti. Demek ki yanılmışım.

    Fun4Rhea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Frukoyu denemediysen doğum tarihin 19** ile başlamamıştır diye düşünüyorum
    Fruko'yu denememek de benim ayıbım olsun.

    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumun gazoza bu kadar düşkün olduğunu bilmiyordum
    Gazoz etkinliği yapmayı bile konuştum arkadaşlarımla. Bu yaz bi çılgınlık yapacam sanırım
  • Dün, 02:53:48
    #58
    zoryol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle farklı gazozlar da denemek istiyorum. Öneri için sağolun.
    Fatih'te Vefa bozacısının karşısında ve Balatta da var Sevda Gazozcusu. Sahibi lisede sınıf arkadaşımdı. Şahane bir girişim yaptı.
    Hindistan cevizli gazoz benimde favorim.
  • Dün, 03:21:58
    #59
    Bir kaç gün önce çankırı gazozu markasını içtim, Fiyatı diğer gazozlara göre çok uygun ve karbondioksiti fena basmışlar ağzı burnu yakacak seviyede kküçükken içtiğimiz o kolalar gibiydi beğendim
  • Dün, 03:50:11
    #60
    Niğde Gazozu çok şekerli bence iyi değil.

    Çamlıca gazoz devam, eskiden daha iyiydi.
  • Dün, 08:03:31
    #61
    SEO Danışmanı
    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fatih'te Vefa bozacısının karşısında ve Balatta da var Sevda Gazozcusu. Sahibi lisede sınıf arkadaşımdı. Şahane bir girişim yaptı.
    Hindistan cevizli gazoz benimde favorim.
    Emreabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kaç gün önce çankırı gazozu markasını içtim, Fiyatı diğer gazozlara göre çok uygun ve karbondioksiti fena basmışlar ağzı burnu yakacak seviyede kküçükken içtiğimiz o kolalar gibiydi beğendim
    anilguler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niğde Gazozu çok şekerli bence iyi değil.

    Çamlıca gazoz devam, eskiden daha iyiydi.
    Listeye ekledim. Gazzoz markası 100'den fazla varmış. Güzel bir konu oldu.
  • Dün, 08:07:49
    #62
    1-) vazoz
    2-) beyoğlu
    3-) çamlıca
  • Dün, 08:14:17
    #63
    SEO Danışmanı
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-) vazoz
    2-) beyoğlu
    3-) çamlıca
    Vazoz önerisi yeni geldi. Sağolun.