Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fatih'te Vefa bozacısının karşısında ve Balatta da var Sevda Gazozcusu. Sahibi lisede sınıf arkadaşımdı. Şahane bir girişim yaptı.
Hindistan cevizli gazoz benimde favorim.
Emreabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir kaç gün önce çankırı gazozu markasını içtim, Fiyatı diğer gazozlara göre çok uygun ve karbondioksiti fena basmışlar ağzı burnu yakacak seviyede kküçükken içtiğimiz o kolalar gibiydi beğendim
anilguler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Niğde Gazozu çok şekerli bence iyi değil.

Çamlıca gazoz devam, eskiden daha iyiydi.
Listeye ekledim. Gazzoz markası 100'den fazla varmış. Güzel bir konu oldu.