Fatih'te Vefa bozacısının karşısında ve Balatta da var Sevda Gazozcusu. Sahibi lisede sınıf arkadaşımdı. Şahane bir girişim yaptı.
Hindistan cevizli gazoz benimde favorim.
Bir kaç gün önce çankırı gazozu markasını içtim, Fiyatı diğer gazozlara göre çok uygun ve karbondioksiti fena basmışlar ağzı burnu yakacak seviyede kküçükken içtiğimiz o kolalar gibiydi beğendim
Niğde Gazozu çok şekerli bence iyi değil.
Çamlıca gazoz devam, eskiden daha iyiydi.
Listeye ekledim. Gazzoz markası 100'den fazla varmış. Güzel bir konu oldu.