senturksun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk 3e soktuğunuz gazozların hepsi aşırı şekerli ve asistli olanlar, sanırım damak tadınız onu seviyor. En asiltlisi Niğde Gazozu zaten, arltındakilerde ona yakın.
Oysa yumuşak içim, şeker tadı yoğun olmayan Sprite tercih ederim. Tabi marka siyasi yaklaşımına girecek olursak uzak durmak gerek. Ama tarafsız görüşüm Sprite yada 7up olur
Sprite hiç içmedim. Bana şekerli bir şey gibi gelmişti. Demek ki yanılmışım.

Fun4Rhea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Frukoyu denemediysen doğum tarihin 19** ile başlamamıştır diye düşünüyorum
Fruko'yu denememek de benim ayıbım olsun.

Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumun gazoza bu kadar düşkün olduğunu bilmiyordum
Gazoz etkinliği yapmayı bile konuştum arkadaşlarımla. Bu yaz bi çılgınlık yapacam sanırım