Bir kaç gün önce çankırı gazozu markasını içtim, Fiyatı diğer gazozlara göre çok uygun ve karbondioksiti fena basmışlar ağzı burnu yakacak seviyede kküçükken içtiğimiz o kolalar gibiydi beğendim