• Dün, 08:41:15
    #64
    Pandemiden sonra çoğu gazlı içeceklerin içeriğinin bozulduğunu düşündüğüm için x iyidir diyemiyorum. Ürünlerin SKT Tarihlerine bakarsanız çoğu da 3-4 aya bitecek şekilde raflarda oluyor. Eskiden ürün rafları en az 1 yıllık olurdu.

    Gazoz konusunda 7Up'u beğenirim. (Bunu bir kişi yazmış) Çamlıca Ülker grubuna ait olduğu için tercihlerimde yer almıyor. Fruko'da Coco Cola altyapısı olduğu için onu da almamaya gayret ediyorum. (Onun da tadı bozuldu)

    Maalesef ülkemizde her ürünün kalitesi yerlerde, Gazoz önerisi yerine meyve suyu önerisi isteseniz öncü firmaların hiçbirinden tavsiye alamazsınız.
  • Dün, 08:49:30
    #65
    SEO Danışmanı
    Sakuragi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pandemiden sonra çoğu gazlı içeceklerin içeriğinin bozulduğunu düşündüğüm için x iyidir diyemiyorum. Ürünlerin SKT Tarihlerine bakarsanız çoğu da 3-4 aya bitecek şekilde raflarda oluyor. Eskiden ürün rafları en az 1 yıllık olurdu.

    Gazoz konusunda 7Up'u beğenirim. (Bunu bir kişi yazmış) Çamlıca Ülker grubuna ait olduğu için tercihlerimde yer almıyor. Fruko'da Coco Cola altyapısı olduğu için onu da almamaya gayret ediyorum. (Onun da tadı bozuldu)

    Maalesef ülkemizde her ürünün kalitesi yerlerde, Gazoz önerisi yerine meyve suyu önerisi isteseniz öncü firmaların hiçbirinden tavsiye alamazsınız.
    Kesinlikle katılıyorum. Her üründe bir kalitesizleşme olduğu çok çok belli.
  • Dün, 11:35:30
    #66
    Administrator
    Uludağ Gazoz'u severim
  • Dün, 11:38:57
    #67
    SEO Danışmanı
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uludağ Gazoz'u severim
    Uludağ Gazoz da listeye eklendi.
  • Dün, 15:41:57
    #68
    Platin üye
    Mersin' in ünlü gazozu Ankara Gazozunu tavsiye ederim.
  • Dün, 15:54:05
    #69
    İlk 3tekiler gazoz bile değil (niğde gazozu hariç o güzeldir fakat bu listede daha iyisi var)
    kesinlikle en iyisi: Zafer Gazoz
  • Dün, 16:16:21
    #70
    Zafer gazoz
  • Bugün, 02:16:45
    #71
    Kayısı Kola hocam kesinlikle