Sakuragi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pandemiden sonra çoğu gazlı içeceklerin içeriğinin bozulduğunu düşündüğüm için x iyidir diyemiyorum. Ürünlerin SKT Tarihlerine bakarsanız çoğu da 3-4 aya bitecek şekilde raflarda oluyor. Eskiden ürün rafları en az 1 yıllık olurdu.

Gazoz konusunda 7Up'u beğenirim. (Bunu bir kişi yazmış) Çamlıca Ülker grubuna ait olduğu için tercihlerimde yer almıyor. Fruko'da Coco Cola altyapısı olduğu için onu da almamaya gayret ediyorum. (Onun da tadı bozuldu)

Maalesef ülkemizde her ürünün kalitesi yerlerde, Gazoz önerisi yerine meyve suyu önerisi isteseniz öncü firmaların hiçbirinden tavsiye alamazsınız.
Kesinlikle katılıyorum. Her üründe bir kalitesizleşme olduğu çok çok belli.