Gazoz Gurmesi - Gazoz Markası Önerileri
70
●2.180
- 26-06-2026, 11:55:58Noriyon gazozu çok iyiydi, memlekete gittiğimde görüp almıştım.Ensalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-06-2026, 11:57:44https://www.trendyol.com/factory/gaz...ml-p-303662300
Bu çok iyiydi Büyükada'da bir gazozcuda deneme fırsatım olmuştu - 26-06-2026, 11:58:36Yok, konu başlığı öyle.Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Vay be, çok iyi ortammış.Dogukann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vitruvius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleGazoz etkinliği mi yapsak ne yapsakİbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Baya seven varmış.


Uludağ çok iyi değil. Çamlıca hiç iyi değil nerdeyse.