Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 3 tane gazoz içince gurme mi oluyor insan
Yok, konu başlığı öyle.

Dogukann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1- uzay gazoz
2- Ankara gazoz
3-kayısı kola
Bunlar çok iyiydi

şöyle bir dükkana gitmiştik Ankara kalesinin alt kısmında kalıyordu

Vay be, çok iyi ortammış.

Vitruvius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Noriyon gazozu çok iyiydi, memlekete gittiğimde görüp almıştım.
İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ankara gazozu ve Niğde çok güzel bence başka bilmiyorum zaten
Gazoz etkinliği mi yapsak ne yapsak

Baya seven varmış.