• 23-06-2026, 13:18:20
    #1
    Selam R10,

    Bu akşam herhangi bir cafeye gidip yazılım yapmayı düşünüyorum.

    Daha öncesinde 2 defa cafeye gittim ondan pek ortam bilmiyorum.

    Amacım kafa dağıtmak sürekli evde evde çok sıktı açıkçası, yapan hocalarım kafa dağılıyor mu?

    Teşekkürler.
  • 23-06-2026, 13:21:14
    #2
    Ya ben nedense konfor alanimin disinda bi yerde odaklanip calisamiyorum. Hayatimda neredeyse hicbi zaman bi kafeye gidip saatlerce oturup full focus bi sekilde calismadim. Benlik degil gibi.
  • 23-06-2026, 13:22:27
    #3
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam R10,

    Bu akşam herhangi bir cafeye gidip yazılım yapmayı düşünüyorum.

    Daha öncesinde 2 defa cafeye gittim ondan pek ortam bilmiyorum.

    Amacım kafa dağıtmak sürekli evde evde çok sıktı açıkçası, yapan hocalarım kafa dağılıyor mu?

    Teşekkürler.
    Dağılır tabii hocam eğer uzun vadeli bir proje yapabilrseniz tutkuyla devam edip başarılı da olabilirsiniz. Forum bunun için birçok destek de sağlayabilir. Ürün fikri, geliştirme testleri, geri bildirimler vs. Bir yerden kesinlikle başlayın. Kolay gelsin.
  • 23-06-2026, 13:25:08
    #4
    Software Developer
    Denemekten zarar gelmez hocam, denemeden bilemezsin hoşuna gidip gidemeyeceğini.

    Ben iş yerinde çalışmayı tercih ederim, kimi evden rahat ediyor. bir arkadşaım evden çalışıyor ama her öğleden sonra kafelere gidiyor.
  • 23-06-2026, 13:25:45
    #5
    RenixVL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya ben nedense konfor alanimin disinda bi yerde odaklanip calisamiyorum. Hayatimda neredeyse hicbi zaman bi kafeye gidip saatlerce oturup full focus bi sekilde calismadim. Benlik degil gibi.
    Hocam bir kahve alıp mesken kuranlar gibi duramam muhtemelen, maks 1 saat filandır.
    Teşekkür ederim.
    EastKan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dağılır tabii hocam eğer uzun vadeli bir proje yapabilrseniz tutkuyla devam edip başarılı da olabilirsiniz. Forum bunun için birçok destek de sağlayabilir. Ürün fikri, geliştirme testleri, geri bildirimler vs. Bir yerden kesinlikle başlayın. Kolay gelsin.
    Hocam şuan 2 aydır üzerinde çalıştığım projenin Backend ve Fronted yüzeyinde değiştirmeler yapacağım.
    Forum üzerinde proje hakkında konuşup destek aldıklarım var.
    Teşekkürler.
  • 23-06-2026, 13:27:20
    #6
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bir kahve alıp mesken kuranlar gibi duramam muhtemelen, maks 1 saat filandır.
    Teşekkür ederim.

    Hocam şuan 2 aydır üzerinde çalıştığım projenin Backend ve Fronted yüzeyinde değiştirmeler yapacağım.
    Forum üzerinde proje hakkında konuşup destek aldıklarım var.
    Teşekkürler.
    Başarılar hocam o zaman
  • 23-06-2026, 13:34:08
    #7
    Hocam ben de mesela tek bir konuya odaklanabilen, sessiz yerlerde çok daha rahat eden bir insan değilim, bu yüzden dışarıda çalışmak daha rahat geliyor. Ve insan görmek iyi hissettiriyor sosyal açıdan, özellikle etrafında da çalışan insanlar görünce.
  • 23-06-2026, 13:36:11
    #8
    teknotech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben de mesela tek bir konuya odaklanabilen, sessiz yerlerde çok daha rahat eden bir insan değilim, bu yüzden dışarıda çalışmak daha rahat geliyor. Ve insan görmek iyi hissettiriyor sosyal açıdan, özellikle etrafında da çalışan insanlar görünce.
    Bizim burada çalışan görmek zor hocam gidenlerin %90 amacı farklı.
    Teşekkürler.
  • 23-06-2026, 14:04:20
    #9
    Sadece bu yaptığınız iş için özel kafeler var ders kafe mantığına benziyor kütüphane gibi