teknotech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben de mesela tek bir konuya odaklanabilen, sessiz yerlerde çok daha rahat eden bir insan değilim, bu yüzden dışarıda çalışmak daha rahat geliyor. Ve insan görmek iyi hissettiriyor sosyal açıdan, özellikle etrafında da çalışan insanlar görünce.
Bizim burada çalışan görmek zor hocam gidenlerin %90 amacı farklı.
Teşekkürler.