Denemekten zarar gelmez hocam, denemeden bilemezsin hoşuna gidip gidemeyeceğini.

Ben iş yerinde çalışmayı tercih ederim, kimi evden rahat ediyor. bir arkadşaım evden çalışıyor ama her öğleden sonra kafelere gidiyor.