Ya ben nedense konfor alanimin disinda bi yerde odaklanip calisamiyorum. Hayatimda neredeyse hicbi zaman bi kafeye gidip saatlerce oturup full focus bi sekilde calismadim. Benlik degil gibi.
Hocam bir kahve alıp mesken kuranlar gibi duramam muhtemelen, maks 1 saat filandır.
Teşekkür ederim.
Dağılır tabii hocam eğer uzun vadeli bir proje yapabilrseniz tutkuyla devam edip başarılı da olabilirsiniz. Forum bunun için birçok destek de sağlayabilir. Ürün fikri, geliştirme testleri, geri bildirimler vs. Bir yerden kesinlikle başlayın. Kolay gelsin.
Hocam şuan 2 aydır üzerinde çalıştığım projenin Backend ve Fronted yüzeyinde değiştirmeler yapacağım.
Forum üzerinde proje hakkında konuşup destek aldıklarım var.
Teşekkürler.