Selam R10,

Bu akşam herhangi bir cafeye gidip yazılım yapmayı düşünüyorum.

Daha öncesinde 2 defa cafeye gittim ondan pek ortam bilmiyorum.

Amacım kafa dağıtmak sürekli evde evde çok sıktı açıkçası, yapan hocalarım kafa dağılıyor mu?

Teşekkürler.