Konu
Cafe de Yazılım Yapmak HK.
Dün, 13:18:20
#1
İbrahimH
Selam R10,
Bu akşam herhangi bir cafeye gidip yazılım yapmayı düşünüyorum.
Daha öncesinde 2 defa cafeye gittim ondan pek ortam bilmiyorum.
Amacım kafa dağıtmak sürekli evde evde çok sıktı açıkçası, yapan hocalarım kafa dağılıyor mu?
Teşekkürler.