İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam R10,

Bu akşam herhangi bir cafeye gidip yazılım yapmayı düşünüyorum.

Daha öncesinde 2 defa cafeye gittim ondan pek ortam bilmiyorum.

Amacım kafa dağıtmak sürekli evde evde çok sıktı açıkçası, yapan hocalarım kafa dağılıyor mu?

Teşekkürler.
Dağılır tabii hocam eğer uzun vadeli bir proje yapabilrseniz tutkuyla devam edip başarılı da olabilirsiniz. Forum bunun için birçok destek de sağlayabilir. Ürün fikri, geliştirme testleri, geri bildirimler vs. Bir yerden kesinlikle başlayın. Kolay gelsin.