Selam R10,
Bu akşam herhangi bir cafeye gidip yazılım yapmayı düşünüyorum.
Daha öncesinde 2 defa cafeye gittim ondan pek ortam bilmiyorum.
Amacım kafa dağıtmak sürekli evde evde çok sıktı açıkçası, yapan hocalarım kafa dağılıyor mu?
Teşekkürler.
Cafe de Yazılım Yapmak HK.
13
●638
- 23-06-2026, 13:22:27Dağılır tabii hocam eğer uzun vadeli bir proje yapabilrseniz tutkuyla devam edip başarılı da olabilirsiniz. Forum bunun için birçok destek de sağlayabilir. Ürün fikri, geliştirme testleri, geri bildirimler vs. Bir yerden kesinlikle başlayın. Kolay gelsin.İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-06-2026, 13:25:45Hocam bir kahve alıp mesken kuranlar gibi duramam muhtemelen, maks 1 saat filandır.RenixVL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim.
Hocam şuan 2 aydır üzerinde çalıştığım projenin Backend ve Fronted yüzeyinde değiştirmeler yapacağım.EastKan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forum üzerinde proje hakkında konuşup destek aldıklarım var.
Teşekkürler. - 23-06-2026, 13:27:20Başarılar hocam o zamanİbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-06-2026, 13:36:11Bizim burada çalışan görmek zor hocam gidenlerin %90 amacı farklı.teknotech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler.