• 09-05-2026, 16:27:16
    #46
    white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pes artık yahu. Ülkedeki tüm inşaatçıların gbt sini mi incelediniz? Meslek inşaatçıysa melektir yazmak nedir? Taksiciler köpeğine, mühendisler kedisine küfretmediği sürece diye gider.

    Ya siyah ya beyaz olmayın. Her mesleğin iyisi de var iti kopuğu da. Konuda it sürüsü arabayı pertçe çıkartıp içindekileri öldüresiye dövmüş. Anasına küfür ettirmek istemiyorsa bunları yapmamaları gerekir.
    Sende şimdi kötüledin hocam ama.Ufak bir ayna çarpması ile bu kadar büyük tepki verilmez.Ayna patlatma, darp, öldürmeye teşebbüs.Ve 6 kişinin aynı anda yapması.Ya kafaları fena güzel olacak yada karşıdaki kişi ağır bir hakaret edecek.Bu ihtimallerin dışında keyfe keder gidip 3 kişiyi darp etme olasılıgı çok düşük.
  • 09-05-2026, 16:39:40
    #47
    niks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ölmekten bu kadar korkuyorsanız yanlış meslek seçmişsiniz hocam.
    Adamlar askerliği seçmiş zaten. Ayrıca ölmekten değil de öldürmekten korkmuşlardır belki, silahlarını çekip vursalar o 6 şeyin de ölme ihtimali yüksekti.

    omurcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kola ayna çarpması ile olabilecek kavga degildir hocam.İnşaatçılarda namusuna ve ekmegine laf etmedigin sürece kimseye dokunmazlar.Umarım sorun büyümeden çözülür.
    Bu cümleyi kurabilecek birisinin bence inşaatçı tanıdığı vardır, yoksa kimsenin böyle bir cümle kuracağını zannetmiyorum.
    Antalyada ünv. okurken yakınından geçmek zorunda olduğumuz bi inşaat vardı. Kızlı erkekli grup halinde geçerken, 7-8 kişi olmamıza rağmen laf atabilecek cesareti gösterebiliyorlardı.
    Bu gibi canlılar yüzünden yolumuzu uzatıp değiştirmek zorunda kalmıştık.
    Kavga etsek eder miydik? Ederdik tabiki ama illaki birilerine bir şeyler olurdu. Onların amacı da oydu zaten, durduk yere sataşıp, kendilerine bir şeyler söylensin istiyorlar. Ondan sonra da kavga çıkartmaya bahane arıyorlar. Yani öyle "namusuna, ekmeğine laf edilmediği sürece dokunmazlar" diye bir şey yok, ki zaten bazı insanlar dış görünüşünden belli ediyor kendilerini.
    Her inşaatçı böyle değildir tabiki ama dediğim gibi az çok insan tahmin edebiliyor insanların tiplerine ve davranışlarına bakıldığında.
    Ayrıca burda namusuna, ekmeğine laf edildiğinde olay çıkarmayacak insan sayısı azdır.


    @DelpaN; dostum çok geçmiş olsun, arabadan inmediğiniz iyi olmuş ama bu canlıların da cezasız kalmaması lazım. Büyük ihtimal salacak savcı bunları, umarım bunları tenhada yakalayıp şöyle unutamayacağı bir ders vermezsiniz.
  • 09-05-2026, 16:43:12
    #48
    altamore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamlar askerliği seçmiş zaten. Ayrıca ölmekten değil de öldürmekten korkmuşlardır belki, silahlarını çekip vursalar o 6 şeyin de ölme ihtimali yüksekti.



    Bu cümleyi kurabilecek birisinin bence inşaatçı tanıdığı vardır, yoksa kimsenin böyle bir cümle kuracağını zannetmiyorum.
    Antalyada ünv. okurken yakınından geçmek zorunda olduğumuz bi inşaat vardı. Kızlı erkekli grup halinde geçerken, 7-8 kişi olmamıza rağmen laf atabilecek cesareti gösterebiliyorlardı.
    Bu gibi canlılar yüzünden yolumuzu uzatıp değiştirmek zorunda kalmıştık.
    Kavga etsek eder miydik? Ederdik tabiki ama illaki birilerine bir şeyler olurdu. Onların amacı da oydu zaten, durduk yere sataşıp, kendilerine bir şeyler söylensin istiyorlar. Ondan sonra da kavga çıkartmaya bahane arıyorlar. Yani öyle "namusuna, ekmeğine laf edilmediği sürece dokunmazlar" diye bir şey yok, ki zaten bazı insanlar dış görünüşünden belli ediyor kendilerini.
    Her inşaatçı böyle değildir tabiki ama dediğim gibi az çok insan tahmin edebiliyor insanların tiplerine ve davranışlarına bakıldığında.
    Ayrıca burda namusuna, ekmeğine laf edildiğinde olay çıkarmayacak insan sayısı azdır.


    @DelpaN; dostum çok geçmiş olsun, arabadan inmediğiniz iyi olmuş ama bu canlıların da cezasız kalmaması lazım. Büyük ihtimal salacak savcı bunları, umarım bunları tenhada yakalayıp şöyle unutamayacağı bir ders vermezsiniz.
    Olay inşaatçı olması degil.3 kişi araba ile giderken yanlışlıkla 1 kişinin koluna arabanın aynası çarpıyor.Ve 6 kişi arabanın camını patlatıyor.3 kişiyi darp ediyor.Bu şekilde düşün sadece.3 kişiden birisi bir kelime etmiş olabilirmi.Tahrik olabilir mi ? Ayrıca inşaatcı tanıdıgım yok hocam.Sadece at gözlügü ile bakmıyorum olaylara.
  • 09-05-2026, 17:27:53
    #49
    Çok gemiş olsun hocam, allah beterinden saklasın. Burda boş yorum yapanlara bakma sen.. Yok hakkını veremedin mi, nasıl askersin vs. 2 dk erkeklik için yıllarca içeri girmeye değmez, herkes delikanlı olmuş gündelik hayatlarında bu tarz her olayda kavga ediyorlar sanki. Türkiye neden gelişmiyorun cevabı yorumlarda.
  • 09-05-2026, 18:13:48
    #50
    niks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ölmekten bu kadar korkuyorsanız yanlış meslek seçmişsiniz hocam.
    Saçma sapan konuşma. Haddini bil.
  • 09-05-2026, 18:28:07
    #51
    Geçmiş olsun, olsunda, nefes almak için yalvarmaları gerekiyordu sana yada sizlere, hatta aldırmaman gerekiyordu onlara orada. İsterse 10 kişi olsun her şey olacağına varır! Bela'da bizimdir Hayırda!
  • 09-05-2026, 19:27:27
    #52
    Anlatımda kopukluk var. Ben gece yolu göremeyip yol kenarında giden adamı kaputun üstüne oturtmuştum. kalabalık bir gruptu. efendi gibi özür diledim. helallik alıp ayrıldım.
    ya önceden bir husumet var ya da eksik bir anlatım var.
  • 09-05-2026, 19:42:08
    #53
    Geçmiş olsun hocam, umarım en kısa sürede karşı tarafa iyi bir ceza verilir.

    niks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ölmekten bu kadar korkuyorsanız yanlış meslek seçmişsiniz hocam.
    Yedek subay/astsubay olarak görev yapan personele bile öğretilen temel ilkelerden bir tanesi de silah altındayken sivilde askeri disiplin kuralları her zaman geçerlidir. TSK’nın itibarını zedeleyici davranışlar, disiplinsizlik, yakışıksız davranış yapamazsınız. Konu sahibi en doğrusunu yapmış.
  • 09-05-2026, 20:25:14
    #54
    Geçmiş olsun hocam.