Konu
Trafikte 6 Kişi Tarafından darp edildik 2 kırık var
09-05-2026, 19:27:27
#52
CAKNET
Anlatımda kopukluk var. Ben gece yolu göremeyip yol kenarında giden adamı kaputun üstüne oturtmuştum. kalabalık bir gruptu. efendi gibi özür diledim. helallik alıp ayrıldım.
ya önceden bir husumet var ya da eksik bir anlatım var.