digiklan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Trafikte 6 Kişi Tarafından darp edildik 2 kırık var
55
●4.342
- 09-05-2026, 11:06:43Güzel tespit etmişsiniz. Adamlar tabiki saç,sakal traşlarından Asker olduklarını anladılar... Ne olursa olsun kimse yan koltukta oturan ve sol tarafına bakan sağ tarafından darbe alacağının ihtimalini vermeyen birine anlık kapıyı açıp niye vursun ki? Bana mantıksız geliyor... Asker olduklarını biliyorlardı tabi ki... Hukuki olarak nasıl ilerlenecek izleyip göreceğiz. Maddi,manevi ne varsa tüm haklarını savunacaklar özellikle hiç bir suçu olmayan @DelpaN; için izleyip göreceğiz.
- 09-05-2026, 14:39:59Geçmiş olsun hocam, ucuz atlatmışsınız gerçekten. Anlattığına göre sizde kavga arama niyeti yokmuş zaten olay bir anda kontrolden çıkmış. İnsan trafikte artık kime denk geleceğini bilmiyor, en korkuncu da o. Burna gelen yumruk şakaya gelmez, parmak kırılması da cabası. Bir yumrukla hayatın değişebiliyor gerçekten.DelpaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Asıl sevindirici taraf araçtan inmemeniz olmuş bence, çünkü o psikolojide olay çok daha kötü yere gidebilirdi. Ameliyatı da sorunsuz atlatırsın inşallah hocam. Böyle durumdan sonra iyiyim diyebilmek bile büyük şans. Tekrar geçmiş olsun - 09-05-2026, 14:54:27Pes artık yahu. Ülkedeki tüm inşaatçıların gbt sini mi incelediniz? Meslek inşaatçıysa melektir yazmak nedir? Taksiciler köpeğine, mühendisler kedisine küfretmediği sürece diye gider.omurcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya siyah ya beyaz olmayın. Her mesleğin iyisi de var iti kopuğu da. Konuda it sürüsü arabayı pertçe çıkartıp içindekileri öldüresiye dövmüş. Anasına küfür ettirmek istemiyorsa bunları yapmamaları gerekir. - 09-05-2026, 15:11:50Haklarını veremedin mi diyenler olmuş eğer karşılık verselerdi de ülkenin askeri polisi vatandaşına şiddet uyguluyor derlerdi, işiniz zor. Bir değme ile mi bu kadar sinirlendiler diyenler olmuş trafikte öyle basit şeylerden adamlar katil oluyor böyle insanlar var maalesef geçmiş olsun. Umarım cezalarını alırlar ama akıllanacaklarını sanmıyorum
- 09-05-2026, 16:04:28Saçmalamışsın sen iyice, b*k yoluna gitmeye ne gerek var? Adam sakin kalmış. Tazminatını alırniks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
