niks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ölmekten bu kadar korkuyorsanız yanlış meslek seçmişsiniz hocam.
Saçmalamışsın sen iyice, b*k yoluna gitmeye ne gerek var? Adam sakin kalmış. Tazminatını alır