omurcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kola ayna çarpması ile olabilecek kavga degildir hocam.İnşaatçılarda namusuna ve ekmegine laf etmedigin sürece kimseye dokunmazlar.Umarım sorun büyümeden çözülür.
Pes artık yahu. Ülkedeki tüm inşaatçıların gbt sini mi incelediniz? Meslek inşaatçıysa melektir yazmak nedir? Taksiciler köpeğine, mühendisler kedisine küfretmediği sürece diye gider.

Ya siyah ya beyaz olmayın. Her mesleğin iyisi de var iti kopuğu da. Konuda it sürüsü arabayı pertçe çıkartıp içindekileri öldüresiye dövmüş. Anasına küfür ettirmek istemiyorsa bunları yapmamaları gerekir.