Yorumları ergen zihniyetli sert gençler basmış. Adam asker ceza alırsa memuriyeti, askerliği, sicili sıkıntıya girer. Karşıda vasıfsız ameleler var. Hayata karşı sorumluluğu olmayanlar kendilerini çok yenilmez sanıyor. Geçmiş olsun. Araçta askeri personel olduğunuzu gösteren bir işaret var mıydı? Sadece ayna çarpması ile bu kadar ciddi saldırı olmaz. Sanki bir şeyin hıncını çıkarmak için ele çarpmayı bahane olarak kullanmışlar.
Güzel tespit etmişsiniz. Adamlar tabiki saç,sakal traşlarından Asker olduklarını anladılar... Ne olursa olsun kimse yan koltukta oturan ve sol tarafına bakan sağ tarafından darbe alacağının ihtimalini vermeyen birine anlık kapıyı açıp niye vursun ki? Bana mantıksız geliyor... Asker olduklarını biliyorlardı tabi ki... Hukuki olarak nasıl ilerlenecek izleyip göreceğiz. Maddi,manevi ne varsa tüm haklarını savunacaklar özellikle hiç bir suçu olmayan
@DelpaN; için izleyip göreceğiz.