Haklarını veremedin mi diyenler olmuş eğer karşılık verselerdi de ülkenin askeri polisi vatandaşına şiddet uyguluyor derlerdi, işiniz zor. Bir değme ile mi bu kadar sinirlendiler diyenler olmuş trafikte öyle basit şeylerden adamlar katil oluyor böyle insanlar var maalesef geçmiş olsun. Umarım cezalarını alırlar ama akıllanacaklarını sanmıyorum