Çok gemiş olsun hocam, allah beterinden saklasın. Burda boş yorum yapanlara bakma sen.. Yok hakkını veremedin mi, nasıl askersin vs. 2 dk erkeklik için yıllarca içeri girmeye değmez, herkes delikanlı olmuş gündelik hayatlarında bu tarz her olayda kavga ediyorlar sanki. Türkiye neden gelişmiyorun cevabı yorumlarda.