Geçmiş olsun hocam, umarım en kısa sürede karşı tarafa iyi bir ceza verilir.
Ölmekten bu kadar korkuyorsanız yanlış meslek seçmişsiniz hocam.
Yedek subay/astsubay olarak görev yapan personele bile öğretilen temel ilkelerden bir tanesi de silah altındayken sivilde askeri disiplin kuralları her zaman geçerlidir. TSKnın itibarını zedeleyici davranışlar, disiplinsizlik, yakışıksız davranış yapamazsınız. Konu sahibi en doğrusunu yapmış.