• 03-05-2026, 22:52:16
    #1
    Herkese merhabalar...

    (görseldeki ürünün kategorisiyle alakam yok.)

    bir ürünü pazaryerinde 120-130 TL veya benzer bir fiyata satmanın mantığı nedir?

    eğer bu fiyatlarda ürün satan arkadaşlarımız düşüncelerini paylaşabilirse mutlu olurum.
  • 03-05-2026, 22:53:06
    #2
    Benim anladığım kadarıyla bu arkadaşlar para kazandığını sanıyorlar fakat kazanmıyorlar aslında.
  • 03-05-2026, 22:56:17
    #3
    Büyük ihtimalle bunlara özel komisyon vs oluyordur
    Sıfır komisyon gibi
    Yoksa satmaz zaten
  • 03-05-2026, 22:59:43
    #4
    kargosu kesintisi vergisi trendyolun saçma sapan uyduruk kesintilerini de hesaba katarsak bence ürün başı max 50 60₺ kazanıyodur
  • 03-05-2026, 22:59:46
    #5
    Adoss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese merhabalar...

    (görseldeki ürünün kategorisiyle alakam yok.)

    bir ürünü pazaryerinde 120-130 TL veya benzer bir fiyata satmanın mantığı nedir?

    eğer bu fiyatlarda ürün satan arkadaşlarımız düşüncelerini paylaşabilirse mutlu olurum.
    Bu ürünü geçen ay 39 tlye satın aldım maksimum 17 25 tl arasında satın alıyorlar 30 tl komisyon 40 tl kargo 11 tl hizmet bedeli 25 tl vergileri çıkıyor 5-6 tl kar ediyorlar fakat sepet satış hesap trafiği kasmak amaç bi dönem kendim de yaptım
  • 03-05-2026, 23:00:11
    #6
    hocam aynı ürünün benzerini 85 liraya almıştım 2 ay önce. ben de şaşırmıştım.
  • 03-05-2026, 23:00:53
    #7
    40 lira toptanda ama bu halde bıle ben pazaryerıne eklemem sadece paramıza çöken bir mecra özellikle trendyol
  • 03-05-2026, 23:05:57
    #8
    Bugün bir arkadaşım bir pazaryerinden 40 TL'ye Windows 11 lisans + Ofis lisansını 40 TL'ye almış, faturasını gösterdi, bildiğim kadarıyla forumda bayilere bile bu fiyata gelmiyordur, üstelik fatura kesmiş kdv var, pazaryeri komisyonu vs. var. %100 kar olsa bile bu amelilği yapmaya değer mi, fatura için harcadığın kontüre değmez ne bileyim bende akıl erdiremedim...
  • 03-05-2026, 23:09:57
    #9
    bu mağazada bir sürü ürün vardır. sadece tek bir üründen kar etmeden satıyordur sırf yorum, takipçi kasmak için. maksat mağazasını trendyolda üst sıralara çıkarmak. diğer ürünlerinden kar ediyordur. bu ürünü yem olarak kullanıyordur. tahminim böyle. olmayabilirde.