Herkese merhabalar...

(görseldeki ürünün kategorisiyle alakam yok.)

bir ürünü pazaryerinde 120-130 TL veya benzer bir fiyata satmanın mantığı nedir?

eğer bu fiyatlarda ürün satan arkadaşlarımız düşüncelerini paylaşabilirse mutlu olurum.