• 04-05-2026, 23:13:48
    #19
    bedavada olsa satmam kendi adıma bir ara açtım mağaza yolladığım ürünleri cebimizden ödedik kargo götürmez ceza müşteri almaz ceza iade olur ceza şuna daha para alamadığım bir yana -bakiye yazdılar
  • 05-05-2026, 04:00:29
    #20
    sepette daha fazla kargo eklenirse o şekilde kar etmeye çalışıyorlar. birde müşteri kasmak için yapılmış olabilir. bir ürünü reklam amaçlı kar oranı en düşük şekilde pazarlıyor olabilirler
  • 05-05-2026, 11:47:13
    #21
    Bunlar trendyolun kendi gizli mağazaları
    Amazon da aynısını yapıyor
    Çok satan ürünü analiz eder imalatçıyı bulur rakipleri ezer geçerler. Çinden getiriyorlar
    Sen komisyon hesabı yaparken adamlar barem bile vermiyor.